Klachten - Op deze pagina vind je alle informatie en uitleg
Klachten
100% klanttevredenheid garantie
Bij SexshopGay.nl ben je verzekerd van een 100% klanttevredenheid garantie. Dat wil zeggen dat wij er alles aan doen om jou 100% tevreden te stellen. Ben je toch niet helemaal tevreden over onze diensten? Dan kan je jouw klacht neerleggen bij onze klantenservice. Alle klachten worden serieus genomen. SexshopGay.nl zoekt altijd naar een passende oplossing of een tegemoetkoming.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
Je kunt mailen naar: info(@)sexshopgay.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Klantenservice
- SexshopGay.nl
- Onderdeel van E-Supplies B.V.
- Hoofdstraat 143 B Emmen
- Nederland
- Telefoon: 0591 859 555
- E-mail: info(@)sexshopgay.nl